آفتاب نیمه شعبان
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط حسینی |

سلام آقا جونم...من یه دوست دارم که همیشه منو نصیحت میکنه

میگه مال دنیا رو دوست نداری؟ ومن میگم نه زیاد. فقط به اندازه

لازم..میگم یه آقا دارم که باهاش شیشم حالا نه اینکه من خوب باشما...

اون آقام خیلی مهربونه و واسه من همین بسه..

واسه شبای جمعه که خونشو جارو کنم انتظار میکشم و واسه جمعه هاش

 که صبحونه مهموناشو آماده کنم......

حالا دوستم میگه ریاکار!!!!!!!!!!آره چون خودش واقعا مخلصه

اما اینم بذار پای دل نوشته هام نه ریا...

دوست دارم آقاجونم.....شب جمعه 30 شهریور 1391



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.